۴ شرکت شوینده هلدینگ وبشهر، با حضور پرقدرت در نمایشگاه بینالمللی ایران اکسپو ۲۰۲۴، توانمندیها و دستاوردهای خود را در عرصه تولید شویندههای باکیفیت و نوآور به نمایش گذاشتند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ به عنوان فرصتی برای ارتقاء فروش محصولات و ارتباط با بازدید کنندگان از کشورهای مختلف در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
چهار شرکت پاکسان، ساینا،گلتاش و مروارید هامون از شرکت های زیر مجموعه شرکت توسعه صنایع بهشهر با هدف شناسایی بازارهای جدید و گسترش فعالیتهای تجاری در مناطق جدید در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و موفق شدند گامهای مثبتی در جهت ارتقاء برندها، جذب مشتریان جدید، افزایش شهرت شرکتها و محصولات از طریق برگزاری نشستها و جلسات تجاری با مراجعین و مهمانان خارجی و داخلی بردارند.
شرکت پاکسان با ارائه ترکیبات و اسانسهای جدید پودرهای صادراتی، معرفی برند AS صادراتی و مذاکره با مشتریان جهت فروش پودرهای سایز ماشینی و با برگزاری نشست تجاری با بازدید کنندگان و تجار کشورهای اتیوپی، مالی، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ازبکستان، عراق و تاجیکستان گام های موثری در جهت توسعه بازار صادراتی برداشت.
حضور مشتریان قدیمی شرکت پاکسان در غرفه این شرکت و رایزنی در خصوص ادامه همکاری و تجدید خرید در ماه های آینده از جمله دستاورد های این نمایشگاه بود.
همچنین در راستای توسعه فروش محصولات صنعتی، بیشترین درخواست بازدید کنندگان برای خرید مواد اولیه نظیر اسید تگزاپون و پودر (base) بوده و توافقاتی نیز با مشتریان در این زمینه برداشته شد.
شرکت گلتاش در نشست تجاری با بازدید کنندگان و تجار کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، امارات، عمان و بحرین برگزار و توافقاتی برای صادرات ۱۶ هزار کارتن محصولات این شرکت انجام داد.
شرکت ساینا علاوه بر برگزاری نشست تجاری با بازدید کنندگان و تجار کشورهای عمان، روسیه، عراق، افغانستان، قزاقستان، قرقیزستان و ترکیه رایزنی ها و پیگیری های لازم برای عقد قرارداد صادرات با تجار کشورهای عمان و تاجیکستان انجام داد.
شرکت مروارید هامون نیز نشست تجاری با بازدید کنندگان و تجار کشورهای روسیه، عراق افغانستان، امارات برگزار و خط تجاری جدید با کشور امارات را برای ارسال ۵۰ تن محصول برقرار کرد.
حضور شرکت های زیر مجموعه وبشهر در ایران اکسپو فرصتی ارزشمند برای این شرکت ها بود تا ضمن معرفی محصولات جدید خود به بازارهای داخلی و خارجی، به تبادل نظر با متخصصان این حوزه و شناسایی فرصتهای جدید برای صادرات محصولات خود بپردازد.