گروه توسعه صنایع بهشهر

 اخبار " بهشهر " و شرکت‌های تابعه آن را  در " بیدنا " دنبال کنید  BIDNA

امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو اخبار

مرادی در اولین نشست سال ۱۴۰۳ : به وظیفه ملی خود در حوزه جهش تولید عمل خواهیم کرد

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با بیان اینکه شرکت های تابعه به وظیفه ملی خود در حوزه جهش تولید عمل خواهند کرد افزود: امسال با رویکرد جدید در حوزه تبلیغات، جهش در تولید و فروش را تجربه خواهیم کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در اولین نشست سال ۱۴۰۳ که با حضور مدیران وبشهر و مدیران عامل شرکت های تابعه برگزار شد ضمن تبریک مجدد سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان به بررسی وضعیت تولید در کارخانه ها پرداخت و گفت: سال گذشته کار بزرگی در شرکت های تولیدی انجام شد و امسال باید انگیزه مضاعفی داشته باشیم تا به تولید و فروش حداکثری برسیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: با تولید و فروش حداکثری به مسئولیت ملی خود در حوزه جهش تولید عمل خواهیم کرد.

مرادی سپس خطاب به مدیران عامل شرکت های تابعه گفت: امسال کار و تولید را بسیار جدی بگیرید و هنرتان در جهش تولید را نشان دهید.

مدیرعامل وبشهر در ادامه به راهکارهای این شرکت برای جهش تولید پرداخت و گفت: امسال با رویکرد جدید در حوزه تبلیغات، فروش بیشتری را تجربه خواهیم کرد که منتج به جهش تولید شرکت ها خواهد شد.

وی انگیزه لازم مدیران برای ورود به عرصه تبلیغات را ضروری دانست و گفت: تبلیغات درست و اصولی نه تنها هزینه ای برای شرکت ها ایجاد نمی کند بلکه باعث افزایش تولید و در نتیجه افزایش سود شرکت ها خواهد شد.

مرادی تبلیغات هدفمند و اثربخش را یکی از روش های رفع موانع تولید ارزیابی کرد و گفت: هدف های بودجه امسال باید محقق شود. در تحقق اهداف بودجه، وظیفه تولید و فروش بر عهده شرکت های تولیدی است و وظیفه توزیع محصولات بر عهده شرکت به پخش خواهد بود.

گفتنی است در این نشست مدیران عامل شرکت های تولیدی گزارشی در مورد وضعیت تولید و چگونگی فعالیت کارخانه ها در ایام عید ارائه کردند و در پایان این نشست مرادی از خدمات حبیبی رئیس دفتر پیشین مدیرعامل تجلیل و قدردانی کرد و جلالی به عنوان رئیس دفتر جدید مدیرعامل معرفی شد.

انتشار این خبر

عضویت در خبرنامه

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

دیگر اخبار

Start typing to see posts you are looking for.