گروه توسعه صنایع بهشهر

 اخبار " بهشهر " و شرکت‌های تابعه آن را  در " بیدنا " دنبال کنید  BIDNA

امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو اخبار

برنامه های مدیرعامل شرکت مروارید هامون در سال ۱۴۰۳؛ از راه اندازی بازرگانی مروارید هامون تا توسعه صادرات

مدیرعامل شرکت مروارید هامون با تشریح برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۳ گفت: با استفاده از تسهیلات بانکی و سایر روش های تامین مالی نیاز مالی شرکت برای اجرای طرح های توسعه ای و سرمایه در گردش خرید مواد اولیه را تامین خواهیم کرد.

گلشاهی مدیرعامل شرکت مروارید هامون در گفتگوی اختصاصی با بیدنا، با اشاره به برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۳ گفت: توسعه بازار و فروش محصولات به کشور های همسایه و بازارهای داخلی، کنترل و کاهش بهای تمام شده محصولات، تکمیل سبد محصولات شرکت و ایجاد و راه اندازی بازرگانی مروارید هامون در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی افزود: ظرفیت خطوط تولیدی بویژه خطوط مایعات متناسب با حجم بازار توسعه و تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مروارید هامون با بیان اینکه ترسیم و تدوین نقشه راه شرکت در افق ۱۴۰۵ از اهداف استراتژیک در سال جدید خواهد بود تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف تولید و فروش به ویژه صادرات به کشور های جنوب شرق نیازمند این نقشه راه هستیم.

گلشاهی توسعه صادرات را از دیگر برنامه های سال ۱۴۰۳ برشمرد و گفت: آنالیز بهای تمام شده محصولات شرکت و قیمت‌گذاری برای کسب بیشترین حاشیه سود و تنوع بخشی به ساختار مشتریان صادراتی و کاهش وابستگی به بازار خاص از دیگر برنامه های شرکت در سال پیش رو خواهد بود.

وی در مورد شیوه های تامین مالی در سال آتی گفت: با استفاده از تسهیلات بانکی و سایر روش های تامین مالی نظیر ال سی داخلی نیاز مالی شرکت برای اجرای طرح های توسعه ای و سرمایه در گردش خرید مواد اولیه را تامین خواهیم کرد.

گلشاهی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تمرکز ویژه بر روی تولید و فروش محصولات با بسته‌بندی جدید بویژه پودر مولتی پک صورت خواهد گرفت.

وی در مورد اجرای طرح های توسعه مروارید هامون گفت: شناسایی ظرفیت‌های توسعه‌ای آتی بویژه در خط تولید پودر ماشینی و محصولات مایع و اهتمام ویژه به نظافت صنعتی خطوط تولیدی با آغاز بکار کمیته فنی و تولید در دستور کار قرار دارد.

گلشاهی با تاکید بر هم افزایی و همکاری بیشتر با سازمان های استانی گفت: از ظرفیت های تولیدی استان بویژه در تأمین پاکت بسته‌بندی، لباس کار، ساخت تجهیزات مکانیکی و کاهش هزینه های ساخت و تولید قطعات استفاده بیشتری خواهد شد و با همکاری نهادها و ارگانهای استان سیستان و بلوچستان فروش داخلی را افزایش خواهیم داد.

انتشار این خبر

عضویت در خبرنامه

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

دیگر اخبار

Start typing to see posts you are looking for.