شرکت مروارید هامون با تکیه بر صادرات، نوآوری، مشتری مداری و تولید محصولات هوشمندانه، جایگاه خود را در میان شرکت های صنعت شوینده و شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر ارتقا بخشید.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، برنامه ریزی موثر و بهره مندی بهینه از پتانسیل های نیروی انسانی، شرکت مروارید هامون را صدر نشین سرانه تولید در صنعت شوینده کرده است. به گونه ای که سرانه تولید این شرکت همواره بالاتر از متوسط سرانه تولید صنعت شوینده کشور است.
صادرات هوشمندانه
با تدوین استراتژی های صادراتی شرکت توسعه صنایع بهشهر با تاکید بر توسعه جغرافیایی و محصولی صادرات، شرکت مروارید هامون با برنامه ریزی دقیق و استفاده از مدیران و کارشناسان زبده فروش موفق شد با حفظ بازار صادراتی افغانستان در کوتاه ترین زمان ممکن، خود را با قوانین جدید این کشور تطبیق داده و سهم صادراتی خود در بازار عراق را از ۳۲ درصد به ۵۱ درصد افزایش داد.
همچنین اولین محموله صادراتی پودر لباسشویی دستی شرکت مروارید هامون با برند مریلا به کشور روسیه ارسال و اولین محموله صادراتی این شرکت با برندهای گلبهار و گلفام در بسته بندی های جدید و متنوع وارد کشور عمان شد.
تولید هوشمندانه
با توجه به حاشیه سود مناسب در تولید مایعات نسبت به انواع پودر، شرکت مروارید هامون استراتژی خود را بر اساس تولید بهینه و سودآور قرار داده، و سهم تولید مایعات خود را از ۵ درصد در سال ۱۴۰۱ به ۷ درصد در سال ۱۴۰۲ ارتقا داد.
شکستن رکورد ده ساله تولید و فروش از اهداف شرکت مروارید هامون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.