گروه توسعه صنایع بهشهر

 اخبار " بهشهر " و شرکت‌های تابعه آن را  در " بیدنا " دنبال کنید  BIDNA

امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو اخبار

بهداشت فردی کارکنان شرکت گلتاش در بالاترین سطح رعایت می­شود


رئیس بهداشت حرفه‌ای و فوریت‌‌های پزشکی شرکت گلتاش از تمدید ٣٠٠ کارت بهداشت پرسنل واحد تولید و خدمات خبر داد.
به گزارش بیدنا، فهیمه عباسی رئیس بهداشت حرفه‌ای و فوریت‌‌های پزشکی شرکت گلتاش گفت: به موجب آیین نامه اجرایی اصلاح ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، رعایت بهداشت محیط، ابزار و تجهیزات و بهداشت فردی از جمله مهم ترین مواردی بوده که باید در کلیه اماکن و مراکز مورد نظر قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی رعایت شود و تخلف از این امر سبب جریمه و در مواردی پلمپ مکان متخلف می‌شود.
عباسی با بیان اینکه تایید بهداشت فردی و سلامت افراد، با داشتن کارت بهداشت صادره از مراجع ذی صلاح، ممکن و میسر است گفت: با توجه به اهمیت رعایت بهداشت و داشتن سلامت فردی، کارت‌های بهداشت صادر شده، بسته به نوع شغل دارای مدت اعتبار بین شش ماه تا یک سال بوده و پس از آن فرد باید نسبت به تمدید آن اقدام کند.
رئیس بهداشت حرفه‌ای و فوریت‌‌های پزشکی شرکت گلتاش گفت: شرکت گلتاش طبق روال سالیان گذشته در آذرماه سال جاری کارت بهداشت ٣٠٠ نفر از پرسنل تولید و خدمات را تمدید کرده است.
وی اضافه کرد : نگهداری و داشتن کارت بهداشت در محل کار الزامی می‌باشد و در صورتی که هنگام مراجعه بازرس کارت بهداشت در محل وجود نداشته باشد به منزله عدم داشتن آن لحاظ خواهد شد.

انتشار این خبر

عضویت در خبرنامه

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

دیگر اخبار

Start typing to see posts you are looking for.