گروه توسعه صنایع بهشهر

 اخبار " بهشهر " و شرکت‌های تابعه آن را  در " بیدنا " دنبال کنید  BIDNA

امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو اخبار

قاجار مطرح کرد:ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف

مدیر عامل شرکت مارگارین گفت: با جذب سرمایه و از طریق برنامه ریزی های استراتژیک و مدون، اهداف بلند مدت شرکت را محقق خواهیم کرد.

به گزارش بیدنا، خشایار قاجار مدیر عامل شرکت مارگارین در گفتگویی اختصاصی با اشاره به عملکرد این شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ گفت: میزان تولید در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال مالی قبل ۳۷ درصد افزایش داشته است. همچنین تنوع در تولید ماهیانه محصولات از ۱۹ مورد به ۳۲ مورد رسیده که نشان از رشد ۶۸ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه مشتریان حوزه صنف و صنعت این شرکت ۱۷۸ درصد بیشتر شده است افزود: در میزان تحقق اهداف بودجه برای تولید محصولات در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۴۳ درصد افزایش تولید داشته ایم.

قاجار در مورد برنامه های محقق شده این شرکت در سال ۱۴۰۲ گفت: راه اندازی فروش هیبریدی، تولید روغن خانوار با برند خروس، به روز رسانی بسته بندی ها، حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات، فعالیت مجدد نماد بورسی، انجام طرح طبقه بندی مشاغل، برگزاری مجامع سال مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، وصول بخشی از مطالبات ، رفع بخشی ازتعهدات ارزی از مهمترین اقدامات انجام شده در سال مالی ۱۴۰۲ بوده است.

مدیرعامل مارگارین در ادامه به چشم انداز این شرکت اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به بازار پایتخت از یک سو و از سوی دیگر به دلیل بهره مندی از زیر ساخت های مناسب انرژی، آب، تجهیزات و فضای قابل توسعه برای ایجاد سوله های جدید چشم انداز مارگاین تبدیل شدن به مجتمع صنایع غذایی در کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه با جذب سرمایه و از طریق برنامه ریزی های استراتژیک و مدون، اهداف بلند مدت شرکت را محقق خواهیم کرد؛ تصریح کرد: مارگارین عمده فعالیت های خود در برنامه چشم انداز شرکت را در سه گروه اصلی طبقه بندی و دنبال خواهد کرد.

قاجار گروه اول را استفاده بهینه از ظرفیت های موجود شرکت  ارزیابی کرد و گفت: یکی از فعالیت های  این گروه ورود به عرصه تولید محصولات و مواد اولیه روغنی مورد نیاز در صنایع مختلف از جمله صنعت دارویی کشور است که هم اکنون در مرحله برنامه ریزی و آماده سازی زیر ساخت های پیش از بهره برداری قرار داریم.

وی ادامه داد: قصد داریم با استقرار پلنت فرکشنیشن امکان تولید محصولات تخصصی تر هم چون شورتنینگ های خاص کرم ویفر، شورتنینگ های مخصوص شکلات صبحانه، روغن خامه قنادی، جایگزین های چربی های مغزی و روکش شکلات و بستنی را در مجموعه فراهم کنیم.

مدیرعامل مارگارین توجه به محصولات پرتقاضا و پرمصرف را گروه دوم فعالیتی این شرکت در برنامه چشم انداز ارزیابی کرد و گفت: فعالیت های این گروه در راستای ایجاد و توسعه مجتمع غذایی مارگارین خواهد بود.

وی ادامه داد: تولید انواع کره، سس مایونز و کچاپ، انواع محصولات غلات و فیبردار مانند ماکارونی، نودل، تولید انواع نوشیدنی شامل آب آشامیدنی آب میوه کنستانتره، تولید انواع نان صنعتی و حجیم شده، تولید انواع پنیر پیتزا و فراورده گوشتی و بسته بندی انواع ترشیجات، قند و شکر از جمله برنامه های شرکت برای توسعه مجتمع غذایی مارگارین است.

قاجار تولید محصولات جانبی بر پایه روغن را گروه سوم فعالیتی این شرکت در برنامه چشم انداز دانست و گفت: تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، لاستیک و پلاستیک، رنگ و رزین و محصولات ویژه خوراک دام و طیور را جزو بازار های هدف خود قرار داده ایم.

انتشار این خبر

عضویت در خبرنامه

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

دیگر اخبار

Start typing to see posts you are looking for.