گروه توسعه صنایع بهشهر

 اخبار " بهشهر " و شرکت‌های تابعه آن را  در " بیدنا " دنبال کنید  BIDNA

امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو اخبار

برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید؛ از تحول در بسته بندی تا راه اندازی خط جدید سولفوناسیون

شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان با بیان اینکه هدف گذاری و برنامه محوری توام با پویایی و خلاقیت جزو راهبردهای تحول آفرین در این مجموعه تعریف شده است به طرح اهداف شرکت پاکسان در سال پیش‌رو پرداخت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی،محمدی راد در مصاحبه اختصاصی احداث پروژه سولفوناسیون را به عنوان گام بلندی به منظور ایجاد پاکسان صنعتی معرفی کرد و گفت: با راه اندازی خط جدید سولفوناسیون جایگاه این شرکت در عرصه تولید محصولات پایه صنعت شوینده به میزان قابل توجهی ارتقاء پیدا خواهد کرد.

همچنین وی از دیگر برنامه های مجموعه به گسترش و تنوع بخشی سبد محصولات داخلی و صادراتی اشاره نمود که در این رابطه نیز اقدامات ارزشمندی صورت پذیرفته است که در سال مالی جدید نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل پاکسان، طرح توسعه و گسترش حوزه بسته بندی و چاپ پس از ادغام شرکت یاران توسعه در این مجموعه را از دیگر اهداف این شرکت بر شمرد و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ شاهد تحول در بسته بندی و افزایش کیفیت محصولات پاکسان خواهیم بود.

وی در پایان افزود: امید است با مد نظر قرار دادن اهداف تدوین شده و گسیل ظرفیت ها و امکانات موجود به سمت برنامه ها شاهد پیشرفت و نوآوری در مجموعه وزین پاکسان باشیم.

انتشار این خبر

عضویت در خبرنامه

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

دیگر اخبار

Start typing to see posts you are looking for.