گروه توسعه صنایع بهشهر

 اخبار " بهشهر " و شرکت‌های تابعه آن را  در " بیدنا " دنبال کنید  BIDNA

امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو اخبار

راه‌اندازی آزمایشی خط تولید خوراک دام و طیور در شرکت صنعتی بهپاک

شرکت صنعتی بهپاک اعلام کرد که با امضاء قراردادی یک ساله با مجتمع تولیدی گوشت سحر مرغ کردان، گامی نو در عرصه تولید خوراک دام و طیور خود برداشته است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، این شرکت با هدف توسعه خطوط تولیدی خود، اقدام به راه‌اندازی خط تولید اختصاصی خوراک طیور کرده و در نظر دارد با رعایت کلیه استانداردهای لازم، نسبت به اخذ آخرین مجوزهای بهداشتی و استانداردی از مراجع ذیربط اقدام کند.

بر اساس شرایط و توافق‌های صورت‌گرفته با مجتمع تولیدی گوشت سحر مرغ کردان، تعرفه‌های کارمزدی برای ماه اول براساس هر کیلو به مبلغ ۸۰۰۰ ریال تعیین شده و این نرخ، با توجه به سقف توافقی تولید و میزان مصرف، از ماه دوم به بعد تغییر خواهد کرد که جزئیات آن در سایت کدال بورس منتشر شده است.

این توافق با اهداف بلندمدت در خصوص افزایش ظرفیت‌های تولید و تقویت پایه‌های اقتصادی شرکت همخوانی دارد. به ویژه تاکید می‌شود بر اساس قرارداد منعقد شده، شرکت امکان استفاده از ظرفیت‌های خالی و مازاد تولیدی خود برای جذب سفارشات دیگر شرکت‌ها را دارد. این انعطاف‌پذیری بیانگر ظرفیت گسترده‌ی بهپاک برای پاسخگویی به نیازهای متنوع بازار و همچنین توانایی برای ارائه خدمات کارمزدی در حوزه تولید خوراک دام و طیور است.

با توجه به فراهم بودن مواد اولیه‌ی باکیفیت از جمله کنجاله‌ دانه‌های روغنی و روغن خام، بازار مصرف پررونق در استان مازندران، مزیت مکانی شرکت و همجواری با بندر امیرآباد و اتصال به راه‌آهن سراسری و بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و دانش فنی  در شرکت صنعتی بهپاک، این شرکت  قادر خواهد بود تولیداتی با کیفیت برتر در این زمینه ارائه دهد و برند “بهپاک” را به عنوان گزینه‌ای مطمئن در صنعت خوراک دام و طیور تثبیت نماید.

شرکت صنعتی بهپاک مصمم است که با برنامه‌ریزی دقیق و همتی مستمر، به سوی اهداف عالی‌تر گام بردارد.

انتشار این خبر

عضویت در خبرنامه

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

دیگر اخبار

Start typing to see posts you are looking for.