گروه توسعه صنایع بهشهر

 اخبار " بهشهر " و شرکت‌های تابعه آن را  در " بیدنا " دنبال کنید  BIDNA

امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو اخبار

پیام مدیرعامل وبشهر به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با صدور پیامی فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، در متن پیام بهروز مرادی آمده است:

بسمه تعالی

دهه مبارک فجر، دهه شکوفا شدن ارزش های مقدس، دهه آموزه های عدالت خواهی و مبارزه با ظلم، توسط بزرگمردی از تبار آفتاب و آینه است که به عنوان معمار کبیر انقلاب درس ایمان و انسانیت را نثار جهان و جهانیان کرد.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، طلیعه فجری بر پیکر تاریک هر ظلم و جوری بود که به فروغ و روشنایی ایمان، شرق و غرب عالم را در هم نوردید و برگ زرینی بر تاریخ جهان افزود.

نهال این انقلاب انسان ساز از آغاز تا به اکنون به برکت خون هزاران انسان جان برکف که با مجاهدت و پایمردی در مقابل تمامی حوادث ایستادگی کردند به درخت تناور و ریشه داری مبدل شده است که تمامی آزادگان در سراسر جهان از آن به عنوان مردمی ترین انقلاب قرن یاد می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهدای والامقام و ایثارگران دوران های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران، همکاران گرانقدرم در شرکت توسعه صنایع بهشهر و شرکت های تابعه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند رحمان و رحیم سرافرازی و سربلندی روز افزون ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر(ع)و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مسالت می نمایم.

بهروز مرادی

انتشار این خبر

عضویت در خبرنامه

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

دیگر اخبار

Start typing to see posts you are looking for.