گروه توسعه صنایع بهشهر

 اخبار " بهشهر " و شرکت‌های تابعه آن را  در " بیدنا " دنبال کنید  BIDNA

امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
61 مین سالروز تاسیس پاکسان

آرشیو اخبار

61 مین سالروز تاسیس پاکسان

مدیرعامل پاکسان در مراسم شصت و یکمین سالگرد تاسیس شرکت: پاکسان به تولید حداکثری محصولات صنعتی می اندیشد/اجرای طرح مدیریت دانش برای جانشین پروری در سال ۱۴۰۳

 مدیرعامل شرکت پاکسان با تشریح برنامه های این شرکت برای سال مالی ۱۴۰۳  گفت: پاکسان در سال ۱۴۰۳ به سمت تولید و فروش حداکثری محصولات صنعتی حرکت خواهد کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطللاع رسانی، شهریار محمدی راد مدیر عامل شرکت پاکسان در مراسمی که به مناسبت شصت و یکمین سالگرد تاسیس این شرکت برگزار شد؛ گفت: در سال مالی ۱۴۰۱ حدود ۲۲۰ میلیارد تومان زیان داشتیم اما امسال(سال مالی ۱۴۰۲)حدود ۲۶۶ میلیارد تومان سود محقق کرده ایم.

وی اصلاح فرایندهای خرید، ایجاد کنترل قوی در محل ورود مواد اولیه، کاهش انحراف مصرف، کاهش ضایعات، تعیین تکلیف مواد اولیه و ملزومات راکد، استفاده از انبارها و منابع داخلی، حمایت مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر و همراهی اعضای هیات مدیره پاکسان را از عوامل اصلی در سوددهی این شرکت در سال ۱۴۰۲ دانست.

محمدی راد با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲سبد فروش محصولات شرکت پاکسان اصلاح شده است تصریح کرد: روی استراتژی صادرات و فروش محصولات صنعتی تمرکز ویژه ای صورت گرفته به طوری که ۲۹درصد سود امسال مربوط به فروش محصولات داخلی و مابقی حاصل فروش محصولات صنعتی و صادراتی بوده است.

محمدی راد در مورد برنامه ها و رویکردهای این شرکت برای سال مالی ۱۴۰۳ گفت: در سال مالی پیش رو با تامین نقدینگی مورد نیاز، حرکت پاکسان به سمت تولید و فروش حداکثری محصولات صنعتی خواهد بود. همچنین بازسازی واحدها و ایمنی بناها و ساختمان های شرکت به حد مطلوبی خواهد رسید.

وی افزود: مدیریت دانش در پاکسان اجرایی خواهد شد تا وابستگی به شخص کمتر و روند جانشین پروری به صورت شایسته برای جایگزیی نیروهای بازنشسته انجام شود.

انتشار این خبر

عضویت در خبرنامه

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

دیگر اخبار

Start typing to see posts you are looking for.