گروه توسعه صنایع بهشهر

 اخبار " بهشهر " و شرکت‌های تابعه آن را  در " بیدنا " دنبال کنید  BIDNA

امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نمایشگاه شیرینی و شکلات ایران

آرشیو اخبار

نمایشگاه شیرینی و شکلات ایران

مرادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران: حضور فعال در نمایشگاه های بین المللی فرصت بی نظیر برای شرکت های شوینده و غذایی است

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن بازدید از نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران با  حضور در غرفه مارگارین و زرین ذرت شاهرود با مدیران عامل این شرکت ها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران گفت: حضور فعال شرکت های صنایع غذایی و شوینده زیر مجموعه وبشهر، در نمایشگاه های بین المللی از اصلی ترین رویکردهای شرکت توسعه صنایع بهشهر است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه با مدیریت خوب، بسیار منظم برگزار شده و شرکت های فعال در حوزه شکلات و شیرینی حضور بسیار قوی در این نمایشگاه داشته اند.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با بیان اینکه فرصت بسیار خوبی برای شرکت های فعال در این حوزه فراهم شده است ادامه داد: شرکت مارگارین  و زرین ذرت شاهرود از مجموعه توسعه صنایع بهشهر در این نمایشگاه حضور داشته اند که فرصت بسیار مغتنمی است تا این شرکت‌ها دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند.

وی در مورد دستاوردهای این نمایشگاه نیز گفت: این نمایشگاه نوید بخش آینده بسیار خوبی برای شرکت های زرین ذرت شاهرود و مارگارین است.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر تصریح کرد: تحولات و اقدامات مثبت و رو به رشدی صورت گرفته و جلسات بسیار خوبی برگزار و برخی موارد منجر به عقد قرارداد شده است. همچنین فضایی فراهم شده که ضمن ارائه محصولات، ارتباط خوبی با سایر تولید کنندگان برقرار شود.

مرادی در جریان بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران با قاجار مدیرعامل شرکت مارگارین و اختری مدیرعامل زرین ذرت شاهرود دیدار و گفتگو کرد.

انتشار این خبر

عضویت در خبرنامه

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

دیگر اخبار

Start typing to see posts you are looking for.